Microsoft CRM PRO Solution,
CRM megoldás hosszútávra

Nagyvállalati CRM megoldás, Microsoft gyártói háttérrel a KKV-k szükségleteire szabva. A ‘dobozos megoldások’ és az egyedi fejlesztések ötvözete a KKV-k operatív szükségleteire szabva. A CRM Pro Solution elősegíti az ügyfélközpontúság kialakítását, gördülékeny információáramlást és 360 fokos ügyfélképet biztosít az értékesítő számára.

bezár
shake hands

Fejlődés és Megbízhatóság a Microsoft CRM Pro Solution által

A Microsoft CRM PRO Solution egy CRM megoldás csomag, melyet a Grepton Zrt. szakértői által elérhetővé tettünk a kis és közepes vállalkozások számára.

Ez a csomag a nagyvállalati szintű értékesítési megoldások és best practice-ek legfontosabb elemeit kínálja és a gyártó szakmai-, és háttértudását biztosítja rugalmas, könnyen és gyorsan bevezethető formában a kis-, és közepes méretű vállalkozások számára.
Ajánljuk mindazoknak, akik megbízható CRM rendszert keresnek vállalkozásuk hatékonyságának növeléséhez, és többre vágynak, mint a standard CRM megoldások.

Microsoft CRM PRO Solution, a CRM rendszer, ami hosszútávra is megoldás

A Microsoft CRM Pro Solution csomag, Microsoft Dynamics CRM rendszeren alapul, amely teljeskörűen támogatja az ügyfélkezelést és az értékesítési tevékenységet, de több annál.

A Microsoft CRM PRO Solution terméke ötvözi a dobozos rendszerek és egyedi fejlesztés világát.
A Grepton szakértői csapata a hazai KKV igényekhez igazította a terméket egy klasszikus „dobozos” megoldáshoz képest: a Microsoft CRM PRO Solution esetén nincs szükség hosszadalmas és költséges fejlesztésre vagy több hónapon átívelő bevezetésre – a termék akár egy hét alatt bevezethető.
A termék használatra kész megoldást biztosít és minden olyan alapvető funkciót magába foglal, ami egy Microsoft CRM rendszertől elvárható. Emellett a kis-, és közepes méretű vállalkozások növekedési igényeit lekövetve egyedileg és rugalmasan továbbfejleszthető.

Microsoft 365 ökoszisztémába tökéletesen integrálható és könnyen használható platform

360 fokos ügyfélkép

Mobil applikáció

Gyorsan bevezethető rendszer

Átlátható árstruktúra

Ütemezett feladatok és átlátható folyamatmenedzsment

A Microsoft CRM PRO Solution csomag tartalma:

  • Integrált riportok és BI dashbord
  • Support a Smart Op IT ticketing rendszeren keresztül: support és hibabejelentés támogatás a Grepton egyedi fejlesztésű, innovatív és egyszerűen használható megoldásán keresztül
  • Oktatási anyagok
  • A Microsoft Dynamics CRM rendszeren alapuló megoldás

CRM megtérülési kalkulátor

CRM megtérülési kalkulátor bezár

Az eredmények 3 éves periódussal értendők!

greptoni

Vállalati adatok

eFt
eFt
% info
% info
info

Ha további kalkulációt is szívesen megnézne, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a lenti formon.

Garda Kata

CRM üzletág vezető
Tel: 36 30 570 4040
[email protected]

Tóth Bálint

Ügyfélmenedzser
Tel: +36 30 889 0722
[email protected]

FAQ a CRM rendszerről

Tudj meg többet!

1. Hogyan segíthet a Microsoft CRM PRO Solution a vállalkozásomnak?

A Microsoft CRM PRO Solution segít rendezettebben kezelni az ügyfelekkel való kapcsolatot, növeli a hatékonyságot és javítja a döntéshozatalt azáltal, hogy az adatok és az információ ezentúl struktúrált formában gyűjthetők és nyerhetők ki a rendszerből. Mindez pedig a Microsoft ökoszisztémába integrálva történik meg – így egyszerűen összeilleszthető a Microsoft 365 termékpaletta bármelyikével (Excel, Outlook, Sharepoint, Teams)
Ezért a Microsoft CRM Pro Solution a szervezeten belüli információ áramlást is gördülékennyé teszi.

2. Milyen előnyei vannak a CRM Pro Solution Csomagnak?

A CRM rendszer segíti az ügyfélkapcsolatok és a sales tevékenységek támogatását. Teljeskörű support szolgáltatást biztosítunk hozzá a Smart Operations IT ticketing rendszer keretében, extra negyedéves konzultációs webinar lehetőséggel. A bevezetéshez szükséges oktatóanyagokkal támogatjuk a csapatot, és BI Dashborddal biztosítjuk az adatvezérelt döntések meghozatalát.
Emellett ügyfeleink visszajelzései alapján a rendszer nagy előnye, hogy időhatékonyan bevezethető és a nagyvállalati értékesítési megoldások átláthatóvá és professzionálissá teszi a sales folyamatokat.

3. Miért válasszam a Microsoft CRM PRO Solution-t?

A Microsoft CRM PRO Solution kiváló ár-érték arány mellett, a ’dobozos’ termékekre jellemző rövid bevezetési idővel érhető el. Emellett magában hordozza a az egyedi fejlesztésekre jellemző teljeskörű testreszabhatóságot, amivel a vállalati fejlődés minden életciklusát lefedő CRM rendszer hozható létre.
A Grepton Zrt és a Microsoft több évtizedes tapasztalata és megbízhatósága garantálja a jövőbiztos megoldások térnyerését.

4. Választhatom a Microsoft CRM PRO Solution-t, ha már van Microsoft Business Central rendszerem?

Igen, a rendszer tökéletesen integrálható a Microsoft Pro Solution-nal. Abban az esetben, ha a Microsoft Business Central a Grepton Zrt. által került bevezetésre, Ön további kedvezményekben részesülhet a Microsoft CRM Pro Solution bevezetésekor.

5. Hogyan juthatok hozzá a Microsoft CRM Pro Solution rendszeremhez?

Lépjen kapcsolatba kollégánkkal. Ezután munkatársunk egy munkanapon belül megkeresi Önt. A telefonos egyeztetés során kitűzésre kerül egy termékismertető konzultáció időpontja, aminek keretén belül megismerheti a Microsoft CRM Pro Solutiont és az Ön számára elérhető megtérülést, melynek részleteit átbeszélheti szakértőnkkel. A találkozót követően elküldjük vonatkozó ajánlatunkat és a szerződés megkötését követő 1 héten belül bevezetjük rendszerét.

6. Miben különbözik a hazai piacon elérhető, jól ismert dobozos CRM rendszerek (mint a mini CRM vagy a Zoho crm rendszer) és a Microsoft CRM Pro Solution

A Microsoft CRM Pro Solution könnyen továbbfejleszthető, azonban fejlesztés nélkül is teljeskörű szolgáltatást ajánl, és használatra kész. A bevezetése gördülékenyen – egy héten belül lebonyolítható. Mivel a rendszer a Microsoft Dynamics CRM egyedi változata, így nagyvállalatok számára készült értékesítési megoldásokat is magába foglaló, de KKV-k számára is elérhető termékről beszélhetünk, amit jelentős szakértelem és háttértudás támogat gyártó oldalról is.

1. Hogyan segíthet a Microsoft CRM PRO Solution a vállalkozásomnak?

A Microsoft CRM PRO Solution segít rendezettebben kezelni az ügyfelekkel való kapcsolatot, növeli a hatékonyságot és javítja a döntéshozatalt azáltal, hogy az adatok és az információ ezentúl struktúrált formában gyűjthetők és nyerhetők ki a rendszerből. Mindez pedig a Microsoft ökoszisztémába integrálva történik meg – így egyszerűen összeilleszthető a Microsoft 365 termékpaletta bármelyikével (Excel, Outlook, Sharepoint, Teams)
Ezért a Microsoft CRM Pro Solution a szervezeten belüli információ áramlást is gördülékennyé teszi.

2. Milyen előnyei vannak a CRM Pro Solution Csomagnak?

A CRM rendszer segíti az ügyfélkapcsolatok és a sales tevékenységek támogatását. Teljeskörű support szolgáltatást biztosítunk hozzá a Smart Operations IT ticketing rendszer keretében, extra negyedéves konzultációs webinar lehetőséggel. A bevezetéshez szükséges oktatóanyagokkal támogatjuk a csapatot, és BI Dashborddal biztosítjuk az adatvezérelt döntések meghozatalát.
Emellett ügyfeleink visszajelzései alapján a rendszer nagy előnye, hogy időhatékonyan bevezethető és a nagyvállalati értékesítési megoldások átláthatóvá és professzionálissá teszi a sales folyamatokat.

3. Miért válasszam a Microsoft CRM PRO Solution-t?

A Microsoft CRM PRO Solution kiváló ár-érték arány mellett, a ’dobozos’ termékekre jellemző rövid bevezetési idővel érhető el. Emellett magában hordozza a az egyedi fejlesztésekre jellemző teljeskörű testreszabhatóságot, amivel a vállalati fejlődés minden életciklusát lefedő CRM rendszer hozható létre.
A Grepton Zrt és a Microsoft több évtizedes tapasztalata és megbízhatósága garantálja a jövőbiztos megoldások térnyerését.

4. Választhatom a Microsoft CRM PRO Solution-t, ha már van Microsoft Business Central rendszerem?

Igen, a rendszer tökéletesen integrálható a Microsoft Pro Solution-nal. Abban az esetben, ha a Microsoft Business Central a Grepton Zrt. által került bevezetésre, Ön további kedvezményekben részesülhet a Microsoft CRM Pro Solution bevezetésekor.

5. Hogyan juthatok hozzá a Microsoft CRM Pro Solution rendszeremhez?

Lépjen kapcsolatba kollégánkkal (itt – belső link a kapcsolati formra) Ezután munkatársunk egy munkanapon belül megkeresi Önt. A telefonos egyeztetés során kitűzésre kerül egy termékismertető konzultáció időpontja, aminek keretén belül megismerheti a Microsoft CRM Pro Solutiont és az Ön számára elérhető megtérülést, melynek részleteit átbeszélheti szakértőnkkel. A találkozót követően elküldjük vonatkozó ajánlatunkat és a szerződés megkötését követő 1 héten belül bevezetjük rendszerét.

6. Miben különbözik a hazai piacon elérhető, jól ismert dobozos CRM rendszerek (mint a mini CRM vagy a Zoho crm rendszer) és a Microsoft CRM Pro Solution

A Microsoft CRM Pro Solution könnyen továbbfejleszthető, azonban fejlesztés nélkül is teljeskörű szolgáltatást ajánl, és használatra kész. A bevezetése gördülékenyen – egy héten belül lebonyolítható. Mivel a rendszer a Microsoft Dynamics CRM egyedi változata, így nagyvállalatok számára készült értékesítési megoldásokat is magába foglaló, de KKV-k számára is elérhető termékről beszélhetünk, amit jelentős szakértelem és háttértudás támogat gyártó oldalról is.

Kapcsolódó cikkek