Ahol az értékesítés, a marketing és a kultúra találkozik
Ahol az értékesítés, marketing és a kultúra találkozik
Komplett CRM megoldás külön a kulturális intézmények igényeihez igazítva. A KultúrApp mobilalkalmazás segítségével összekapcsolhatjuk a közönségét intézményével minden eddiginél hatékonyabban. Így megértheti és ösztönözheti célközönségét egy teljesen új módon.
Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!
A KultúrApp-pal egy olyan megoldáscsomagot kínálunk, ami egy alkalmazáson belül kapcsolja össze nézőit, CRM rendszerét és a weboldalát. Így egyszerre növelheti intézménye marketing és kommunikációs tevékenységének hatékonyságát és közönsége elégedettségét.
Modern és felhasználóbarát kezelőfelülettel a felhasználók könnyedén elérhetnek minden fontos információt az intézményről, az előadásról vagy éppen az integrált hűségprogramról ezzel is növelve közönsége bevonódását. Továbbá a KultúrApp a jegykezelést is támogatja, amiből nem csak a vásárlási folyamat került integrálásra, hanem utána minden jegyadat egyetlen kattintással elérhető.
A kulturális CRM alkalmazásban kezelt hűségprogram keretein belül pedig lehetősége van a nézőinek megadni a preferenciáikra vonatkozó adataikat, amik lehetővé teszik a CRM rendszer által folytatott személyre szabott kommunikációt. A frissen gyűjtött adatok nem csak a kommunikációt emelhetik új szintre, hanem a CRM rendszer segítségével elemezheti a vásárlási szokásokat és egyedi ajánlatokat fogalmazhat meg.
Miért hoztunk létre kulturális CRM rendszert?
A kultúrális intézmények vezetésében több, intézmény,-és ügyfélspecifikus igény felmerülhet, amit a piacon ismert termékek nem, vagy csak részben fednek le. Mivel fontos, hogy ezek a rendszerek ne csak felhasználóbarát módon de kiemelten ügyfélközpontúan is működjenek, a Greptonnál megalkottuk a KultúrApp-ot – ami a következő eszközökkel teszi kiemelten hatékonnyá a különböző kultúrális intézmények irányítását:
A kulturális CRM alkalmazásban kezelt hűségprogram keretein belül pedig lehetősége van a nézőinek megadni a preferenciáikra vonatkozó adataikat, amik lehetővé teszik a CRM rendszer által folytatott személyre szabott kommunikációt. A frissen gyűjtött adatokat a CRM rendszer segítségével elemezheti a vásárlási szokásokat és egyedi ajánlatokat fogalmazhat meg.
Miért hoztunk létre kulturális CRM rendszert?
A kultúrális intézmények vezetésében több, intézmény,-és ügyfélspecifikus igény felmerülhet, amit a piacon ismert termékek nem, vagy csak részben fednek le. Mivel fontos, hogy ezek a rendszerek kiemelten ügyfélközpontúan is működjenek, mi a Greptonnál megalkottuk a KultúrApp-ot – ami a következő eszközökkel teszi kiemelten hatékonnyá a különböző kultúrális intézmények irányítását:
Intézmény oldali előnyök
- Közvetlen, célirányos kommunikáció
- Jegyvásárlás ösztönzése
- Hűségprogram kezelés
- Profil adatok gyűjtése
- Brand és elköteleződés erősítése
- Direkt weboldal kapcsolat és integrált kapcsolat a CRM rendszerrel
Közönség oldali előnyök
- Közvetlenül elérhető hírek és tartalmak
- Egyszerű jegyvásárlás és kezelés
- Útvonaltervezés
- Hűségprogram részletek
- Exkluzív tartalmak
- Felhasználóbarát felület
OperApp
A Grepton és a Magyar Állami Operaház közös fejlesztéseként megvalósult appikáció, ahol az értékesítés, a marketing és a kultúra találkozik. Az Opera hűségprogramjának személyre szabott alkalmazásaként számos extra szolgáltatást és kedvezményt is kínál felhasználóinak.