showcase

Ahol az értékesítés, a marketing és a kultúra találkozik

Ahol az értékesítés, marketing és a kultúra találkozik

Komplett CRM megoldás külön a kulturális intézmények igényeihez igazítva. A KultúrApp mobilalkalmazás segítségével összekapcsolhatjuk a közönségét intézményével minden eddiginél hatékonyabban. Így megértheti és ösztönözheti célközönségét egy teljesen új módon.

bezár
shake hands
Kulturális CRM rendszer (Kultúrapp) segítségével könnyedén lefedhetőek az intézmény egyedi igényei.

A KultúrApp-pal egy olyan megoldáscsomagot kínálunk, ami egy alkalmazáson belül kapcsolja össze nézőit, CRM rendszerét és a weboldalát. Így egyszerre növelheti intézménye marketing és kommunikációs tevékenységének hatékonyságát és közönsége elégedettségét.

Kulturális CRM rendszer alkalmazása: segítük Önnek megismerni, hogyan működik a Kultúrapp.
Kulturális CRM rendszer (Kultúrapp) segítségével könnyedén lefedhetőek az intézmény egyedi igényei.

Modern és felhasználóbarát kezelőfelülettel a felhasználók könnyedén elérhetnek minden fontos információt az intézményről, az előadásról vagy éppen az integrált hűségprogramról ezzel is növelve közönsége bevonódását. Továbbá a KultúrApp a jegykezelést is támogatja, amiből nem csak a vásárlási folyamat került integrálásra, hanem utána minden jegyadat egyetlen kattintással elérhető.

Kulturális CRM (KultúrApp) elérhetősége a Google Play rendszerén keresztül.
Kulturális CRM (KultúrApp) elérhetősége az App Store rendszerén keresztül.

A kulturális CRM alkalmazásban kezelt hűségprogram keretein belül pedig lehetősége van a nézőinek megadni a preferenciáikra vonatkozó adataikat, amik lehetővé teszik a CRM rendszer által folytatott személyre szabott kommunikációt. A frissen gyűjtött adatok nem csak a kommunikációt emelhetik új szintre, hanem a CRM rendszer segítségével elemezheti a vásárlási szokásokat és egyedi ajánlatokat fogalmazhat meg.

Miért hoztunk létre kulturális CRM rendszert? 

A kultúrális intézmények vezetésében több, intézmény,-és ügyfélspecifikus igény felmerülhet, amit a piacon ismert termékek nem, vagy csak részben fednek le. Mivel fontos, hogy ezek a rendszerek ne csak felhasználóbarát módon de kiemelten ügyfélközpontúan is működjenek, a Greptonnál megalkottuk a KultúrApp-ot – ami a következő eszközökkel teszi kiemelten hatékonnyá a különböző kultúrális intézmények irányítását: 

A kulturális CRM alkalmazásban kezelt hűségprogram keretein belül pedig lehetősége van a nézőinek megadni a preferenciáikra vonatkozó adataikat, amik lehetővé teszik a CRM rendszer által folytatott személyre szabott kommunikációt. A frissen gyűjtött adatokat a CRM rendszer segítségével elemezheti a vásárlási szokásokat és egyedi ajánlatokat fogalmazhat meg.

Miért hoztunk létre kulturális CRM rendszert? 

A kultúrális intézmények vezetésében több, intézmény,-és ügyfélspecifikus igény felmerülhet, amit a piacon ismert termékek nem, vagy csak részben fednek le. Mivel fontos, hogy ezek a rendszerek kiemelten ügyfélközpontúan is működjenek,  mi a Greptonnál megalkottuk a KultúrApp-ot – ami a következő eszközökkel teszi kiemelten hatékonnyá a különböző kultúrális intézmények irányítását: 

Intézmény oldali előnyök

  • Közvetlen, célirányos kommunikáció
  • Jegyvásárlás ösztönzése
  • Hűségprogram kezelés
  • Profil adatok gyűjtése
  • Brand és elköteleződés erősítése
  • Direkt weboldal kapcsolat és integrált kapcsolat a CRM rendszerrel

Közönség oldali előnyök

  • Közvetlenül elérhető hírek és tartalmak
  • Egyszerű jegyvásárlás és kezelés
  • Útvonaltervezés
  • Hűségprogram részletek
  • Exkluzív tartalmak
  • Felhasználóbarát felület

OperApp


A Grepton és a Magyar Állami Operaház közös fejlesztéseként megvalósult appikáció, ahol az értékesítés, a marketing és a kultúra találkozik. Az Opera hűségprogramjának személyre szabott alkalmazásaként számos extra szolgáltatást és kedvezményt is kínál felhasználóinak.