Válllatirányítási rendszer nagyvállalatoknak

Microsoft Dynamics 365 Finance and
Supply Chain Management

bezár
shake hands

Nagyvállalati környezethez igazodva

A Microsoft Dynamics 365 Finance and Supply Chain Management (FSCM) a magyarországi viszonylatban nagyvállalati körbetartozó cégek és cégcsoportok ideális vállalatirányítási rendszere. Előnyei elsősorban ott élvezhetőek ki, ahol a működés összetettsége akár a pénzügy-számvitel és kapcsolódó beszámolás területén, akár a logisztikai terület, gyártás, raktározás, szállítmányozás területén igényli a gazdag funkcionalitást, sokrétűséget, és könnyű testreszabhatóságot.

Gyári integráció

Microsoft irodai alkalmazásokkal, Power Platform építőkocka-szerűen alkalmazható low coding megoldásaival és Power BI-al

Gazdag funkcionalitás

Sokrétűség, testreszabhatóság pénzügy-számvitel, logisztikai területeken is

Ipari szaktudás

A legnagyobb magyarországi FSCM bevezetési, iparágakon átívelő tapasztalattal bírunk

Az ismertebb Microsoft irodai alkalmazásokkal, Power Platform építőkocka-szerűen alkalmazható low coding megoldásaival és Power BI-adatvizualizációs megjelenítő rétegével gyárilag integrálva működik, ami a mindennapi munkavégzés terén minden felhasználó számára előnyöket jelent mind a bevezetés és betanulás, mind a hosszútávú használat folyamán.

2024 elején a Grepton rendelkezik a legnagyobb magyarországi FSCM bevezetéssel. Ezt atapasztalatunkat több további, folyamatban lévő zöldmezős FSCM bevezetésben kamatoztatjuk ügyfeleink számára. A projektekben szerzett ismereteink alapján biztosan látjuk, hogy az FSCM mind felhős, mind telepített környezetben kiválóan működik, hosszabb távon is biztosítva a rendszer folyamatos technológiai és funkcionális naprakészségét.

Számos nemzetközi cégcsoport magyarországi leányvállalata is az FSCM-et használja működésének teljeskörű támogatására. Az ilyen jellegű projektek magyarországi bevezetésében és támogatásában is állunk elégedett ügyfeleink rendelkezésére.
Számos kisebb kiegészítő megoldást is kínálunkaz FSCM mellé, amelyek a bevezetésben és az éles üzemi időszakban is segítik a felhasználók munkáját.

A támogatott főbb üzleti folyamatok:

Pénzügy-számvitel: a magyar számviteli és adózási szabályoknak, illetve bevált gyakorlatoknak való teljeskörű megfelelés, a jellemző beszámolási formák és sablonok naprakész támogatása, NAV online és ismert kereskedelmi bankokkal való kapcsolódás, IFRS és más számviteli alapelvek szerinti könyv vezetés és értékelési eljárások támogatása, teljeskörű tárgyi eszköz és kapcsolódó ÉCS támogatása számviteli és adójogszabályok szerint, cash flow tervezése, kimutatása, a kontrollingfunkciók tervezési és tény alapú visszamérési támogatása.

Supply Chain: az ellátási lánc kezelése akár (nagy)kereskedelmi területen, a raktárkezelésifolyamatok támogatása a betárolás, szedés, tárhelykezelés, vonalkódos raktárirányítás terén, többféle készletezési és értékelési módszerrel, MRP támogatással, beszerzési előrejelzéssel és a beszerzési rendelések megajánlásával, ahol számos készletezési és beszerzési logisztikai-szállítási paramétert tud figyelembe venni a rendszer; akár gyártási területen, az alapanyagok, félkész termékek és késztermékek kezelésétől a gyártási technológia és kapacitások kezelésén keresztül a teljes folyamat bizonylatolása, elő- és utókalkulációja támogatásával. Számos integrációs lehetőséggel akár külső WMSrendszer, akár EDI, akár üzleti partnerek logisztikai-rendelés kezelőrendszereivel.

Kiemelt FNO ügyfeleink