Hatékonyabb üzleti folyamatok: a Microsoft Dynamics 365 CRM integrációs lehetőségei
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.


Miben tud többet nyújtani a Microsoft CRM rendszere más CRM rendszereknél?
A Microsoft napjaink piacvezető vállalata az Office alkalmazások, az üzleti levelezés, adattárolás, valamint vállalatirányítási rendszerek terén is (Outlook levelezési rendszer, a SharePoint, Teams és egyéb Office alkalmazások, Business Central stb).
A Dynamics 365 CRM számos integrációs lehetőséget kínál. Miért fontos ez?
-
- egyszerűen beépül már meglévő rendszereibe
- lehetőséget nyújt a rendszerek közötti gyors és automatikus szinkronizációra
- mindez bárhol-bármikor, akár egy okostelefonról is könnyedén elérhető, hogy mindig segítségére tudjon lenni Önnek vagy kollégáinak.
Outlook és CRM integráció
Kétségkívül az Outlook a legelterjedtebb vállalati Office program. A Microsoft CRM rendszere egy egyszerű megoldással képes beépülni az Outlookba, annak levelezőjébe és naptárjába. Ennek segítségével az Outlook felületről is könnyedén hozható létre új elem a CRM felületére, legyen az egy teljesen új partnercég, vagy egy értékesítési lehetőség. További előny, hogy a feladatok, levelezések és találkozók vezérelhetők az Outlook felületről is.
CRM integráció SharePoint rendszerünkkel
A Dynamics 365 CRM és a Sharepoint közötti gyári integráció megkönnyíti az online dokumentumkezelést az értékesítés során. A CRM-ben létrejövő elemekhez (pl. új partner létrejöttekor) automatikusan keletkezik egy mappa, ami a gyári integráció segítségével a Dynamics 365 CRM felületén is ugyanúgy látszik, ráadásul szerkeszthető módon. Így az értékesítéshez szükséges információk, dokumentumok egy helyen láthatók és kezelhetők, anélkül hogy a kollégák elhagynák a Dynamics 365 rendszer felületét.
A Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft D365 Business Central közti integráció
A Microsoft Dynamics CRM integráció segítségével egyszerűen megadható, hogy milyen adatokat szeretnénk a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC között szinkronizálni. Az adatok szinkronizálhatók a Microsoft Dynamics CRM rendszerből a Microsoft Dynamics BC rendszerbe és fordítva. Miközben a felhasználók a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Dynamics BC rendszerben dolgoznak az adatokkal, a szinkronizálás mindkét rendszerben naprakészen tartja az adatokat, azok azonnali mindkét felületet érintő frissítésével, így elkerülve az adat inkonzisztenciát.
Milyen egyéb előnyei vannak a Microsoft Dynamics CRM rendszer használatának?
A fent sorolt integrációs lehetőségekből láthatjuk, hogy sok, esetleg már meglévő rendszerünkkel könnyedén köthetjük össze a CRM rendszert. Azonban az általunk kínált CRM megoldásnak nem csak a gyári integrációs lehetőség a nagy erőssége. A Microsoft CRM különféle modulok segítségével hatékonyan tudja támogatni az értékesítési folyamat 1-1 szakaszát, ennek használatával 360 fokos ügyfélképet alakíthatunk ki kapcsolatainkról. Bárhonnan, bármilyen okoseszközről elérhető, így út közben is a segítségünkre van.
Szeretne még többet megtudni a Dynamics 365 CRM működéséről? Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36308890722-es vagy a +36305704040-es telefonszámon, vagy írjon nekünk a lenti form-on és készséggel válaszolunk a felmerült kérdéseire.
Kapcsolódó cikkek
A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.
A XXI. században nemcsak elsődlegessé vált az ügyfélközpontú működés és értékesítés, hanem komplexebb karaktert is kapott a minőségi ügyfélkezelés. A megújult szempontrendszereket alkalmazva és a vállalatok sajátosságait figyelembe véve tartható meg a lojális ügyfélkör. A visszatérő, megbízható vásárlók a legfontosabbak a cégek számára, az ügyfeleknek pedig a bizalom légkörének megléte, érezniük kell, hogy értéket és törődést kapnak ott, ahol pénzt költenek.