LIVE WEBINAR
CRM és ügyfélélmény

Ismerje meg a Microsoft
CRM-ben rejlő lehetőségeket!

2023. szept 26-i webinárium felvétele

Regisztráció bezár

A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM nem csak a sales folyamatokat teszi gördülékennyé: jobb kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a sales csapaton belül egyaránt, valamint a marketing folyamatokat is segíti a fogyasztói preferenciák és szokások jobb megértésével.

  • Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
  • Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
  • Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
  • Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.

A teljes videó megtekintéséhez kérjük iratkozzon fel a gombra kattintva.
Kérdéseivel forduljon kollégánkhoz, Garda Katához [email protected]

A szeptember 26-i webináriumunkon a következő kérdésekre kerestük a választ:

  • Milyen ügyfélkapcsolati lehetőségekkel rendelkezik a Microsoft Business Central vállalatirányítási rendszere?
  • Milyen különbségek vannak a BC és a CRM között?
  • Mikor és hogyan érdemes CRM-et bevezetni?
  • Hogyan válasszunk CRM-et?
  • Mennyi ideig tart a CRM bevezetése?
  • CRM rendszerek buktatói
  • Egyszerűbb vs komplexebb CRM rendszerek előnyei / hátrányai
  • Miben nyújt többet a Microsoft Dynamics CRM rendszer?

Előadóink: