



Nagykereskedelem


A Business Central nagykereskedelem esetén is egy olyan keretrendszer, amely rugalmasan testreszabható megoldásokkal támogatja a kereskedelem folyamatait. Az áru megrendelésétől az érkeztetésen át az értékesítésig. Integrált rendszerünk lehetőséget nyújt a termék és tranzakciók nyomon követésére tárhelykezelés segítségével. Mind e mellett támogatja a kommissiózási feladatokat és a szállítmányozást túrába szervezéssel.


Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!


Készletoptimalizáció nagykereskedelem részére
- Megfelelő készletszint biztosítása beépített mesterséges intelligencia segítségével
- Az optimalizált készletszint érdekében a tervező algoritmus jelzi az új rendelés, vagy gyártási folyamat indítását
Értékesítés és szállítmányozás
- Híváslista generálás a magas színvonalú kiszolgálás érdekében
- Egyedi árazás és kedvezmények paraméterezésének lehetősége időszakra vevőnként és cikkenként
- Visszáru- és reklamációkezelés
Pénzügyi átláthatóság
- Törvényi megfelelőség biztosítása pl. NAV online számla adatkapcsolat, ÁNYK áfabevallás, adószámellenőrzés, stb.
- Több vállalat kezelés közös törzsadattal
- Bank kivonatok beolvasása és utalási csomagok összeállítása
- Csoportos pénztárbizonylat zárás
- Valós idejű statisztikák és jelentések
Integráció nagykereskedelem esetén
- Külső raktárkezelő és fuvarozó rendszerhez biztonságos adatkapcsolattal a gördülékeny működés érdekében integrált megoldást nyújtunk
- Webshop integráció
- EKÁER integráció
Raktár- és tárhelykezelés
- Cikk kategóriák és attribútumok szerinti csoportosítása hierarchikus bontásban
- Nyomkövetés sorozat- és sarzs számok alapján
- Mozgások és tranzakciók követése tárhelykezelés segítségével a raktár elrendezése és a tárolóegységek alapján
- Megfelelő, akár fix tárhelyekre történő betárolás
- Cross-docking árutovábbítás lehetősége
- Belső raktári és raktárok közötti átmozgatások kezelése