Szivárvány Alapítvány és a Grepton
A Grepton Csoport a szászrégeni projekt részeként támogatta az Alapítványt új lakószobák kialakításában. Ezek a szobák 12 új férőhelyet jelentenek a tanulni vágyó magyar diákoknak.


A Szivárvány alapítvány által működtetett Szivárvány-ház immár több, mint húsz éve nyújt helyszínt a magyar közösségi élet fenntartására.
A magyar oktatás sokáig nem volt jelen a faluban: a magyar gyermekek egy rész Szászrégenbe ingázott naponta, a másik részük pedig román tagozatra járt. 2001-ben aztán Ady István református lelkész kezdeményezésére újraindult a magyar nyelvű oktatás.
Az újrainduló állami óvodának és iskolának a Szivárvány-Ház adott otthont és ez így van napjainkig, hisz az régi iskola épülete nagyon rossz állapotban van. Különösen fontos itt megemlíteni, hogy habár az óvó- és tanítónők bérét az állam fizeti, minden egyéb, a magyar tagozat működését érintő költséget az alapítvány fedez. A házba olyan gyermekek kerültek, akiknek nem volt lehetősége az anyanyelvükön tanulni, és a mindennapi életükben is gondot jelentett a napi betevő megszerzése. Az alapítvány ezért díjmentesen bérelt a számukra házat, biztosít nekik tanszert, élelmet és megfelelő oktatást. A gyermekek hétvégente hazamennek, hiszen a családi kötelékek fenntartása nélkülözhetetlen.
Az Alapítvány egyre több, a társadalom peremére szoruló magyar gyermeket fedezett fel, így született meg az igény a ház kibővítésére. Valamint megfogalmazódott egy olyan ötlet is, miszerint a gyermekek további gondozása, nevelése az alsóban eltöltött évek után is folytatódjon. Ez azért is lényeges, mert segítség nélkül nem lenne esélyük a továbbtanulásra. Az Alapítvány elhatározta, hogy Szászrégenben Szórványkollégiumot hoz létre, ahol a már felsős és középiskolások részesülnek szállásban.
A Grepton Csoport a szászrégeni projekt részeként támogatta az Alapítványt új lakószobák kialakításában. Ezek a szobák 12 új férőhelyet jelentenek a tanulni vágyó magyar diákoknak. A szobák biztonságot, és sokszor jobb körülményt biztosítanak a diákok számára az otthoni környezetükhöz képest. Cégünk hálás, hogy segíthettünk egy ilyen nemes cél elérésében, és támogathattuk a jövő magyar generációinak oktatását. Hiszen semmi sem lehet fontosabb, mint a gyermekek jóléte és biztonsága.
Ha adományozni szeretne a Szivárvány Alapítványnak, ide kattintva felveheti velük a kapcsolatot!
A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.
A XXI. században nemcsak elsődlegessé vált az ügyfélközpontú működés és értékesítés, hanem komplexebb karaktert is kapott a minőségi ügyfélkezelés. A megújult szempontrendszereket alkalmazva és a vállalatok sajátosságait figyelembe véve tartható meg a lojális ügyfélkör. A visszatérő, megbízható vásárlók a legfontosabbak a cégek számára, az ügyfeleknek pedig a bizalom légkörének megléte, érezniük kell, hogy értéket és törődést kapnak ott, ahol pénzt költenek.