Vállalatirányítási rendszer: Kinek? Miért?
Egy vállalatirányítási rendszer (röviden: ERP) bevezetése nagyon sok mindenben segítheti a vállalatokat. De mi is ez igazából? A legegyszerűbb meghatározáshoz először gondoljuk végig mennyi területe is lehet egyes vállalkozásoknak: értékesítés, beszerzés, gyártás, pénzügy stb. Az ERP rendszerek alapvetően ezen területek integrálására és irányítására szolgálnak, de ezen felül számos dologban segíthetnek.
De kinek is ajánlott egy ilyen rendszer bevezetése?
Leginkább olyan stabil, növekedő vállalatoknak, akik optimalizációra törekednek. Napjainkban az adatok létrehozása és kezelése nagyon fontos, így azon vállalatok számára ajánljuk, amelyek sok adattal dolgoznak, úgy érzik a jelenlegi rendszerük már nem elégíti ki az igényeiket, folyamataikat automatizáltabb, rugalmasabb és áttekinthetőbb módon szeretnék kezelni. Tévhit, hogy egy ERP rendszer csupán a nagyvállalatoknak való, hiszen a kis- és középvállalatoknak is ugyanúgy segíthet a céljaik elérésében.
Hogyan nyújthat segítséget egy ERP rendszer?
A mai vállalatok működése rendkívül összetett és a hosszútávon is sikeres működés fenntartása érdekében meg kell felelni a törvényi elvásároknak, reagálni kell a változásokra, döntéseket kell hozni és folyamatos fejlődésre kell törekedni. A sikernek alapfeltétele a rugalmasság és a felmerülő akadályok korszerű és leleményes módszerekkel való megoldása. Mindezek gyors és célravezető intézkedéseket követelnek. Ezek azok, amikben egy ERP rendszer segít. A rendszer bevezetésével egységes informatikai rendszer jön létre, többszörös adattárolás és adatbevitel nélkül. Az információáramlás könnyebbé és hatékonyabbá válik, így javul a szervezeten belüli kommunikáció is.
A megfelelő vállalatirányítási rendszer a vállalat szinte minden tevékenységét lefedi: a gyártást, a logisztikát, a számvitelt, az erőforráskezelést és még sok mást. Képes a folyamatokat fejleszteni, a működési költségeket csökkenteni, a döntéshozatalt javítani és a szervezeti hatékonyságot növelni. Azonban fontos megérteni, hogy bár számos előnye van egy ERP bevezetésének, ez sem csodaszer, így szervezeti problémákat nem képes megoldani.
A Grepton csoport is segíthet elérni az említett pozitívumokat, akár kis- és közép, akár nagyvállalatról legyen szó.
Cégünk Microsoft partnerként segíti ügyfeleit a Business Central bevezetésében, mely kkv-knak remek megoldás. Ha többet szeretne megtudni a Business Central előnyeiről, látogasson el weboldalunkra
Milyen is lehet az élet CRM-el? Aki még nem használja, annak csak elképzelései lehetnek róla. Talán hallotta ismerőseitől, talán tapasztalta is korábbi munkahelyein, de nehéz lenne változtatni a mostani szokásokon. Összegyűjtjük most, hogy milyen üzleti előnyökkel jár CRM használata.
A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.