Dynamics NAV
Dynamics NAV
rendszertámogatás
A Microsoft Dynamics NAV vagy Navision rendszerek a mai napig széles körben elterjedtek a hazai piacon. Az utódot jelentő Dynamics Business Central megjelenésével azonban a régebbi NAV verziók gyári támogatása megszűnt. Ez nem jelenti azt, hogy a korábban bevezetett rendszerek hasznos élettartama ne lenne meghosszabbítható a megfelelő támogatással.
Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!
Dynamics NAV
rendszertámogatás
Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!
Grepton Dynamics NAV Support
A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása ezen korábbi szoftververziók fenntartásában és üzemeltetésében segít. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a korábbi szoftververziók széleskörű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére.
Grepton Dynamics NAV Support
A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása ezen korábbi szoftververziók fenntartásában és üzemeltetésében segít. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a korábbi szoftververziók széleskörű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére.
Támogatási szolgáltatások
Dynamics NAV Support szolgáltatásunk keretében a korábbi ERP rendszer verziók teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:
- Hibák javítása
- Új funkciók fejlesztése
- Oktatás és tréning
- Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
- Teljesítmény javítása
- Integrációs projektek
- Rendszerhosting
- Licenc értékesítés
Verziófrissítés
Miért fontos a Dynamics NAV rendszerek támogatása?
- Üzletmenet folytonossága:
Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. - Kompatibilitás:
Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. - Költséghatékonyság:
A rendszer támogatása és karbantartása költség szempontból preferált lehet egy verziófrissítéshez képest, különösen, ha a Dynamics NAV még mindig megfelelően szolgálja a cég igényeit. - Tudásmegőrzés:
Sok régi Dynamics NAV rendszert a vállalat specifikus igényeihez igazítottak. Ennek az egyedi tudásnak a megőrzése és továbbvitele kritikus lehet.
Támogatási szolgáltatások
Dynamics NAV Support szolgáltatásunk keretében a korábbi ERP rendszer verziók teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:
- Hibák javítása
- Új funkciók fejlesztése
- Oktatás és tréning
- Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
- Teljesítmény javítása
- Integrációs projektek
- Rendszerhosting
- Licenc értékesítés
Verziófrissítés
Miért fontos a Dynamics NAV rendszerek támogatása?
- Üzletmenet folytonossága:
Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. - Kompatibilitás:
Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. - Költséghatékonyság:
A rendszer támogatása és karbantartása költség szempontból preferált lehet egy verziófrissítéshez képest, különösen, ha a Dynamics NAV még mindig megfelelően szolgálja a cég igényeit. - Tudásmegőrzés:
Sok régi Dynamics NAV rendszert a vállalat specifikus igényeihez igazítottak. Ennek az egyedi tudásnak a megőrzése és továbbvitele kritikus lehet.
Mikor szükséges a Dynamics NAV rendszerek támogatása?
Bármikor, folyamatosan. Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására.
Vannak ugyanakkor olyan helyzetek, amik különösen indokolhatják támogatási szolgáltatás igénybevételét.
Szerver hasznos élettartamának vége:
Az elhasználódott fizikai infrastruktúra pótlása jelentős invesztíciót eredményezhet. A fizikai szerverek azonban kiválthatók rugalmas, havi számlázású Microsoft Azure felhőtárhellyel is. A Microsoft felhő megoldásai kimagasló rendelkezésre állást és nagyvállalati szintű biztonságot nyújtanak. A georedundáns megoldások a természeti katasztrófák és a rendszereszközök sérülése esetén is biztosítják az üzletmenet folytonosságát.
Előre látható jelentős jogszabályváltozás:
Dynamics NAV rendszerek támogatásának megszűnése azt is jelenti, hogy a rendszerhez kapcsolódó lokalizációs csomagok sem követik a szabályozási változásokat. A NAV rendszerek jogszabályi megfelelését így támogatási szolgáltatás keretében lehet továbbra is biztosítani
Funkcionális fejlesztési igények:
Amellett, hogy a Dynamics NAV rendszer továbbra is kielégíti a főbb szervezeti igényeket, szükséges lehet kisebb funkcionális módosításokra is, amik a vállalat fejlődése során merülnek fel. A támogatási szolgáltatás ezek fejlesztésére is megoldást nyújt.
Mikor szükséges a Dynamics NAV rendszerek támogatása?
Bármikor, folyamatosan. Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására.
Vannak ugyanakkor olyan helyzetek, amik különösen indokolhatják támogatási szolgáltatás igénybevételét.
Szerver hasznos élettartamának vége:
Az elhasználódott fizikai infrastruktúra pótlása jelentős invesztíciót eredményezhet. A fizikai szerverek azonban kiválthatók rugalmas, havi számlázású Microsoft Azure felhőtárhellyel is. A Microsoft felhő megoldásai kimagasló rendelkezésre állást és
Előre látható jelentős jogszabályváltozás:
A Dynamics NAV rendszerek támogatásának megszűnése azt is jelenti, hogy a rendszerhez kapcsolódó lokalizációs csomagok sem követik a szabályozási változásokat. A NAV rendszerek jogszabályi megfelelését így támogatási szolgáltatás keretében lehet továbbra is biztosítani.
Funkcionális fejlesztési igények:
Amellett, hogy a Dynamics NAV rendszer továbbra is kielégíti a főbb szervezeti igényeket, szükséges lehet kisebb funkcionális módosításokra is, amik a vállalat fejlődése során merülnek fel. A támogatási szolgáltatás ezek fejlesztésére is megoldást nyújt.
Időszerű a verzióváltás?
Ha úgy érzi, Dynamics NAV szolgáltatásai már elmaradnak a vállalat aktuális igényeitől, akkor megoldást jelenthet a Dynamics Business Central ügyviteli rendszer. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.
Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk.
Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]
Támogatási szolgáltatásunk Business Central rendszerekhez [Business Central Support]
Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban!
Időszerű a verzióváltás?
Ha úgy érzi, Dynamics NAV szolgáltatásai már elmaradnak a vállalat aktuális igényeitől, akkor megoldást jelenthet a Dynamics Business Central ügyviteli rendszer. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.
Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk.
Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]
Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]
Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban!