Dynamics NAV

Dynamics NAV
rendszertámogatás

A Microsoft Dynamics NAV vagy Navision rendszerek a mai napig széles körben elterjedtek a hazai piacon. Az utódot jelentő Dynamics Business Central megjelenésével azonban a régebbi NAV verziók gyári támogatása megszűnt. Ez nem jelenti azt, hogy a korábban bevezetett rendszerek hasznos élettartama ne lenne meghosszabbítható a megfelelő támogatással. 

bezár
shake hands

Dynamics NAV
rendszertámogatás

bezár
shake hands

Grepton Dynamics NAV Support

A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása ezen korábbi szoftververziók fenntartásában és üzemeltetésében segít. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a korábbi szoftververziók széleskörű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére. 

Grepton Dynamics NAV Support

A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása ezen korábbi szoftververziók fenntartásában és üzemeltetésében segít. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a korábbi szoftververziók széleskörű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére. 

Támogatási szolgáltatások 

Dynamics NAV Support szolgáltatásunk keretében a korábbi ERP rendszer verziók teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:

  • Hibák javítása
  • Új funkciók fejlesztése
  • Oktatás és tréning
  • Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
  • Teljesítmény javítása
  • Integrációs projektek
  • Rendszerhosting
  • Licenc értékesítés
  • Verziófrissítés

Miért fontos a Dynamics NAV rendszerek támogatása?
  • Üzletmenet folytonossága:
    Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú.
  • Kompatibilitás:
    Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására.
  • Költséghatékonyság:
    A rendszer támogatása és karbantartása költség szempontból preferált lehet egy verziófrissítéshez képest, különösen, ha a Dynamics NAV még mindig megfelelően szolgálja a cég igényeit.
  • Tudásmegőrzés:
    Sok régi Dynamics NAV rendszert a vállalat specifikus igényeihez igazítottak. Ennek az egyedi tudásnak a megőrzése és továbbvitele kritikus lehet.

Támogatási szolgáltatások 

Dynamics NAV Support szolgáltatásunk keretében a korábbi ERP rendszer verziók teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:

  • Hibák javítása
  • Új funkciók fejlesztése
  • Oktatás és tréning
  • Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása
  • Teljesítmény javítása
  • Integrációs projektek
  • Rendszerhosting
  • Licenc értékesítés
  • Verziófrissítés

Miért fontos a Dynamics NAV rendszerek támogatása?

  • Üzletmenet folytonossága:
    Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú.
  • Kompatibilitás:
    Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására.
  • Költséghatékonyság:
    A rendszer támogatása és karbantartása költség szempontból preferált lehet egy verziófrissítéshez képest, különösen, ha a Dynamics NAV még mindig megfelelően szolgálja a cég igényeit.
  • Tudásmegőrzés:
    Sok régi Dynamics NAV rendszert a vállalat specifikus igényeihez igazítottak. Ennek az egyedi tudásnak a megőrzése és továbbvitele kritikus lehet.

Mikor szükséges a Dynamics NAV rendszerek támogatása?

Bármikor, folyamatosan. Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására. 
Vannak ugyanakkor olyan helyzetek, amik különösen indokolhatják támogatási szolgáltatás igénybevételét. 

Szerver hasznos élettartamának vége:
Az elhasználódott fizikai infrastruktúra pótlása jelentős invesztíciót eredményezhet. A fizikai szerverek azonban kiválthatók rugalmas, havi számlázású Microsoft Azure felhőtárhellyel is. A Microsoft felhő megoldásai kimagasló rendelkezésre állást és nagyvállalati szintű biztonságot nyújtanak. A georedundáns megoldások a természeti katasztrófák és a rendszereszközök sérülése esetén is biztosítják az üzletmenet folytonosságát.

Előre látható jelentős jogszabályváltozás:
Dynamics NAV rendszerek támogatásának megszűnése azt is jelenti, hogy a rendszerhez kapcsolódó lokalizációs csomagok sem követik a szabályozási változásokat. A NAV rendszerek jogszabályi megfelelését így támogatási szolgáltatás keretében lehet továbbra is biztosítani

Funkcionális fejlesztési igények:
Amellett, hogy a Dynamics NAV rendszer továbbra is kielégíti a főbb szervezeti igényeket, szükséges lehet kisebb funkcionális módosításokra is, amik a vállalat fejlődése során merülnek fel. A támogatási szolgáltatás ezek fejlesztésére is megoldást nyújt.

Mikor szükséges a Dynamics NAV rendszerek támogatása?

Bármikor, folyamatosan. Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics NAV Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására. 
Vannak ugyanakkor olyan helyzetek, amik különösen indokolhatják támogatási szolgáltatás igénybevételét. 

Szerver hasznos élettartamának vége:
Az elhasználódott fizikai infrastruktúra pótlása jelentős invesztíciót eredményezhet. A fizikai szerverek azonban kiválthatók rugalmas, havi számlázású Microsoft Azure felhőtárhellyel is. A Microsoft felhő megoldásai kimagasló rendelkezésre állást és

Előre látható jelentős jogszabályváltozás:
A Dynamics NAV rendszerek támogatásának megszűnése azt is jelenti, hogy a rendszerhez kapcsolódó lokalizációs csomagok sem követik a szabályozási változásokat. A NAV rendszerek jogszabályi megfelelését így támogatási szolgáltatás keretében lehet továbbra is biztosítani. 

Funkcionális fejlesztési igények:
Amellett, hogy a Dynamics NAV rendszer továbbra is kielégíti a főbb szervezeti igényeket, szükséges lehet kisebb funkcionális módosításokra is, amik a vállalat fejlődése során merülnek fel. A támogatási szolgáltatás ezek fejlesztésére is megoldást nyújt. 

Időszerű a verzióváltás? 

Ha úgy érzi, Dynamics NAV szolgáltatásai már elmaradnak a vállalat aktuális igényeitől, akkor megoldást jelenthet a Dynamics Business Central ügyviteli rendszer. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.

Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk. 

Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]
Támogatási szolgáltatásunk Business Central rendszerekhez [Business Central Support]

Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban! 

Időszerű a verzióváltás? 

Ha úgy érzi, Dynamics NAV szolgáltatásai már elmaradnak a vállalat aktuális igényeitől, akkor megoldást jelenthet a Dynamics Business Central ügyviteli rendszer. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig. 

Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk. 

Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]

Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade]

Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban!