Dynamics Business Central
rendszertámogatás

Az ügyviteli rendszer minden vállalat kulcsfontosságú erőforrása, így az üzletmenetet hátráltató vagy megakasztó problémákat rövid időn belül orvosolni kell. A Grepton Dynamics Business Central Support szolgáltatása biztosítja a megfelelő rendelkezésre állást a hibák megoldására.

bezár
shake hands

Dynamics Business Central
rendszertámogatás

bezár
shake hands

Támogatási szolgáltatások 

Támogatási szolgáltatásunk szervesen egészíti ki az ügyviteli rendszer képességeit. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a Business Central magas szintű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére.
Támogatási szolgáltatások
Dynamics Business Central Support szolgáltatásunk keretében az ERP rendszer teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza:

  • Hibák javítása 
  • Új funkciók fejlesztése 
  • Oktatás és tréning 
  • Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása 
  • Teljesítmény javítása 
  • Integrációs projektek 
  • Rendszerhosting 
  • Licenc értékesítés 
  • Verziófrissítés 
Miért fontos a Business Central rendszerek támogatása?
  • Üzletmenet folytonossága:
    
Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. 
  • Kompatibilitás: 

    Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. 
  • Folyamatos frissítések:
    
A Business Central fél évente bővül hasznos új funkciókkal, és havonta kap kisebb frissítéseket. Az egyedileg fejlesztett funkciók esetében szükséges lehet a frissítési folyamat szakszerű támogatására. 
  • Funkcionális bővítések:

    Dinamikusan változó világunk újabb egyedi funkciók életre hívását teheti szükségessé, hogy vállalata továbbra is gyorsan alkalmazkodjon és az élvonalban maradjon. A támogatási szolgáltatás keretein belül meglevő rendszerek funkcionális bővítését is elvégezzük. 

Támogatási szolgáltatások 

Támogatási szolgáltatásunk szervesen egészíti ki az ügyviteli rendszer képességeit. Csapatunk sokéves támogatási tapasztalattal és a Business Central magas szintű ismeretével áll a jelenlegi és új ügyfelek rendelkezésére. 
Támogatási szolgáltatások 
Dynamics Business Central Support szolgáltatásunk keretében az ERP rendszer teljeskörű támogatását végezzük. A szolgáltatáscsomag a következő feladatokat tartalmazza: 

  • Hibák javítása 
  • Új funkciók fejlesztése 
  • Oktatás és tréning 
  • Jó alkalmazási gyakorlatok bemutatása 
  • Teljesítmény javítása 
  • Integrációs projektek 
  • Rendszerhosting 
  • Licenc értékesítés 
  • Verziófrissítés 

Miért fontos a Business Central támogatása?

  • Üzletmenet folytonossága: 

    Az ERP rendszer a vállalat kritikus folyamatait kezeli, ezért a zavarokat okozó hibák vagy kiesések elkerülése és megoldása kulcsfontosságú. 
  • Kompatibilitás: 

    Az ügyviteli rendszerek gyakran integrálva vannak más vállalati megoldásokkal. Idővel ezek frissítése vagy cseréje is szükségessé teheti az ügyviteli rendszer támogatását a kompatibilitás biztosítására. 
  • Folyamatos frissítések:

    A Business Central fél évente bővül hasznos új funkciókkal, és havonta kap kisebb frissítéseket. Az egyedileg fejlesztett funkciók esetében szükséges lehet a frissítési folyamat szakszerű támogatására. 
  • Funkcionális bővítések:
    
Dinamikusan változó világunk újabb egyedi funkciók életre hívását teheti szükségessé, hogy vállalata továbbra is gyorsan alkalmazkodjon és az élvonalban maradjon. A támogatási szolgáltatás keretein belül meglevő rendszerek funkcionális bővítését is elvégezzük. 

Még nem váltott Business Centralra?

A Dynamics Business Central a Microsoft legjobb kis- és középvállalati ügyviteli rendszere. És az is marad. Nagyvállalati szintű biztonság, kimagasló rendelkezésre állás, és folytonos üzletmenet katasztrófák és egyéb veszélyhelyzetek esetén is – mindez folyamatos funkcionális frissítésekkel, dinamikusan bővülő AI képességekkel és további infrastruktúra költségek nélkül. Ha jelenlegi ügyviteli rendszere már nem fedi le a vállalat aktuális igényeit, akkor megoldást jelenthet a Business Central. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.
  • Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade] 
  • Vezessen be Business Centralt gyorsan és egyszerűen [Kompakt BC] 
  • Váltson Business Centralra testreszabott módon [Adaptív BC] 
Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk.

Még nem váltott Business Centralra? 

A Dynamics Business Central a Microsoft legjobb kis- és középvállalati ügyviteli rendszere. És az is marad. Nagyvállalati szintű biztonság, kimagasló rendelkezésre állás, és folytonos üzletmenet katasztrófák és egyéb veszélyhelyzetek esetén is – mindez folyamatos funkcionális frissítésekkel, dinamikusan bővülő AI képességekkel és további infrastruktúra költségek nélkül. Ha jelenlegi ügyviteli rendszere már nem fedi le a vállalat aktuális igényeit, akkor megoldást jelenthet a Business Central. A Grepton a váltás teljes útvonalán végig kíséri Önt az előzetes konzultációtól a teljes ERP váltáson át a további támogatásig.
  • Cserélje Dynamics NAV rendszerét Business Centralra [NAV Upgrade] 
  • Vezessen be Business Centralt gyorsan és egyszerűen [Kompakt BC] 
  • Váltson Business Centralra testreszabott módon [Adaptív BC] 
Az ügyviteli rendszerek mellett a Dynamics család további elemeinek integrációjával, CRM megoldásokkal, egyedi igényeket is lefedő Power BI riportokkal és az Office 365 üzemeltetésével a teljes Microsoft ökoszisztémában hosszú távú partnerei leszünk.

Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban! 

Válasszon megbízható partnert a vállalatirányításban!