A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM nem csak a sales folyamatokat teszi gördülékennyé: jobb kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a sales csapaton belül egyaránt, valamint a marketing folyamatokat is segíti a fogyasztói preferenciák és szokások jobb megértésével.
Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.
A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM gördülékennyé teszi a sales folyamatokat, jobb kommunikációt biztosít, valamint a marketing folyamatokat is segíti.
Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.
A teljes videó megtekintéséhez kérjük iratkozzon fel a gombra kattintva.
Kérdéseivel forduljon kollégánkhoz, Garda Katához [email protected]