A gazdasági verseny fokozódása és a növekvő globális bizonytalanság miatt az ügyfelekkel való jó bánásmód fontosabb, mint valaha. A cégek üzleti sikerének kulcsa a CRM rendszerek és az ügyfélélmény (CX) javítása. Egy jól struktúrált, naprakész CRM nem csak a sales folyamatokat teszi gördülékennyé: jobb kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a sales csapaton belül egyaránt, valamint a marketing folyamatokat is segíti a fogyasztói preferenciák és szokások jobb megértésével.
Felhasználóbarát módon támogatja sales team-et és az értékesítési/marketing folyamatokat,
Jól struktúrált adatbázisával nagyvállalati alapot biztosít,
Jól illeszkedik a cég már meglévő Microsoft ökoszisztémájájához (Office 365, Outlook, Sharepoint),
Könnyű és gyors reportálás, áttekinthető adatok.
A szeptember 26-i webináriumunkon a következő kérdésekre kerestük a választ:
Milyen ügyfélkapcsolati lehetőségekkel rendelkezik a Microsoft Business Central vállalatirányítási rendszere?
Milyen különbségek vannak a BC és a CRM között?
Mikor és hogyan érdemes CRM-et bevezetni?
Hogyan válasszunk CRM-et?
Mennyi ideig tart a CRM bevezetése?
CRM rendszerek buktatói
Egyszerűbb vs komplexebb CRM rendszerek előnyei / hátrányai
Miben nyújt többet a Microsoft Dynamics CRM rendszer?
Előadóink:
Az online rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.