Értékesítés és marketing felsőfokon

A CRM (Customer Relationship Management) rendszerek mára megkerülhetetlen ponttá váltak minden cég életében: a hatékony ügyfélkapcsolatok, marketingkommunikáció vagy értékesítés, ügyfélszolgálati folyamatok elképzelhetetlenek jól felépített, pontosan működő rendszerek nélkül.

A Microsoft Dynamics CRM rendszere több modulból álló, felhőalapú, a Microsoft irodai alkalmazásaival integráltan működő megoldás. Kapcsolatot teremt az értékesítési és a marketing tevékenység között: a különböző modulok az értékesítés teljes folyamatát támogatják előre kialakított, mégis az egyéni igényekre szabható módon, 360 fokos képet alkotva az ügyfelekről.

bezár
shake hands

Az értékesítési és marketing tevékenységek összekapcsolása a Microsoft Dynamics CRM segítségével

Egy jó CRM rendszer számos területen teremt értéket a cég számára: a CRM-ben összehangolt marketing és értékesítési tevékenységnek köszönhetően minden területen a legtöbbet nyújthatja. Növelje egyidejűleg értékesítési és marketing kampányainak hatékonyságát egy rendszerben. Lépjen az adatvezérelt marketing és értékesítés felé. 

CRM és marketing

Marketingstratégia kialakítása:
A CRM rendszer lehetővé teszi a marketingcsapat számára, hogy célzott és hatékonyabb marketingkampányokat dolgozzon ki. Az ügyfélprofilok alapján könnyebben megérthetjük az ügyfelek preferenciáit, igényeit és vásárlási szokásait, és ennek megfelelően testre szabott üzeneteket és ajánlatokat küldhetünk számukra. Ez növeli a marketingkampányok hatékonyságát és a konverziós arányt.
Nagy igény mutatkozik az automatizált marketing folyamatok bevezetésére is. Ideális esetben a sales és marketing folyamatok összehangoltan működnek és ebben kulcsfontosságú egy CRM rendszer.

EDM
A marketingautomatizálás nem csak egy divatos ’buzzword’, hanem egy hatékony eszköz a hozzáértő kezekben. A legtöbb ember számára ez email marketinget jelent – hagyományos formájában is hatékony tud lenni, de ma már a viselkedésalapú email marketing van fókuszban és egyre több cég használja ki ezt a lehetőséget.
Integrálja a már bevált rendszereihez: A CRM sales modulhoz integrálható hírlevél software (Mailchimp, GetResponse, ActiveCampaign) megkönnyíti a passzív ügyfelek aktiválását, a rendszeres szegmentált és targetált kapcsolattartást, az elköteleződés növelését és fenntartását.

Adatvezérelt marketing & Marketing Dashboard
Egyre nagyobb nyomás helyeződik a marketing vezetőkre, hogy látványos és vizuális dashboardokon tegyék érthetővé a management számára az aktuális marketing projektek hatékonyságát és komplexitását. A kampányok hatékonyságáról és a médiaköltések megtérüléséről ügyfeleik számára rendszeresen riportoló ügynökségek szintén hasznosnak találják az üzleti intelligencia megoldásokat felvonultató Power BI dashboardokat, hiszen a rendszeresen, automatikus frissülő, valós idejű adatokat bemutató dashboard-ok megkönnyítik a folyamatok optimalizálását és a KPI-ok elérését is.

Social Media és Marketing Dashboard
A marketing dashboard a vállalkozásoknak lehetőséget ad arra, hogy egyetlen helyen kövessék nyomon a marketing erőfeszítéseiket és mérjék az eredményeket. Ez magában foglalhatja az online hirdetéseket, az email marketinget, a weboldal látogatottságát és az értékesítési konverziókat. A marketing dashboard segítségével a vállalkozások könnyen áttekintést kaphatnak a marketingkampányok hatékonyságáról, az ügyféllel való interakciókról, valamint a visszatérő üzleti lehetőségekről. Ezáltal a vállalkozások időben reagálhatnak és optimalizálhatják a marketing stratégiájukat a jobb eredmények elérése érdekében.

CRM és Sales: Az értékesítés támogatása

A CRM rendszer segítséget nyújt az értékesítési folyamatok hatékonyabb kezelésében, nyomon követhetőségében és mérésében. Betekintést nyújt az ügyfelek preferenciáiba, vásárlási szokásaiba és igényeibe. Ezzel lehetővé téve a sales csapat számára, hogy testre szabott ajánlatokkal, pontosabb időzítéssel és hatékonyabb ügyfélkommunikációval növelje az értékesítést.

Ügyfélkapcsolatok kezelése:
A CRM rendszer segítségével a vállalkozások egységes és strukturált módon tarthatják nyilván az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat. Ide tartoznak az ügyfélnevek, elérhetőségek, vásárlási előzmények, panaszok és egyéb fontos információk. Ez lehetővé teszi, hogy a vállalatok pontos képet kapjanak az ügyfélkörükről, és célzottabb marketing- és értékesítési stratégiákat dolgozzanak ki.

Ügyfélkezelés
A CRM értékesítés modulja támogatja az értékesítőit abban, hogy a legmegfelelőbb ügyfélkezelést tudják biztosítani az értékesítés során. A felhasználóbarát, jól átlátható felületen minden lényeges aktivitás és információ látszik, ami ahhoz kell, hogy sikeresen üzletet köthessenek.

Értékesítési folyamat
A Dynamics CRM-ben előre felépített üzleti folyamatok biztosítják a legmegfelelőbb ügyfélkezelés támogatását. A keretrendszer rugalmasan testreszabható, így az Ön folyamataira is könnyen alkalmazkodik. Az ismétlődő folyamatok pedig könnyen automatizálhatók.

Átláthatóság
Vezetők számára különösen fontos, hogy láthassák és mérhessék csapatuk tevékenységét és hatékonyságát. A CRM segítségével könnyen átláthatják a vezetők, hogy mi történik az értékesítésben.

CRM és ügyfélszolgálat

A CRM rendszerek lehetővé teszik az ügyfélinformációk hatékony kezelését és a vállalat számára értékes ügyfélkapcsolatok kiépítését és fenntartását. Ez a szoftveres megoldás lehetővé teszi az ügyféladatok tárolását, nyomon követését, az értékesítési folyamat támogatását és az ügyfélszolgálat optimalizálását.
Az ügyfélszolgálat kiemelkedő fontossággal bír a vállalkozások számára, mivel ez a közvetlen kapcsolat a vásárlókkal a vállalat hírnevét és visszatérő üzleti lehetőségeit is befolyásolja.

Garda Katalin

CRM üzletágvezető​
Mobil: +36 30 570 4040
E-mail: [email protected]
Keressen minket és emelje a következő szintre vállalata irányítását!

Egyedi fejlesztésű CRM alapú megoldások

A rendszerekben rejlő tekintélyes potenciál további kiaknázása érdekében létrehoztunk további egyedi fejlesztésű alkalmazásokat, amik új lehetőséget nyitnak a CRM használata kapcsán.

KultúrApp

Külön a kulturális intézmények igényei alapján fejlesztett egyedi mobilalkalmazás, amely használatával közelebb kerülhet a közönségéhez, növelheti az elköteleződésüket és egy új 21 századi módon kommunikálhat velük.

Kapcsolódó cikkek