A Business Central testreszabás lehetőségei
A mindennapi munkavégzés elősegítésére bevezetett bármely rendszer használatának egyik kulcs eleme, hogy konzisztens és áttekinthető felhasználói felülettel rendelkezzen. Az olyan vállalatirányítási rendszereknek, mint a Business Central az egyik legnagyobb pozitívuma, hogy a vállalat munkavállalóinak egésze egy rendszerben rögzít adatokat.


Ennek egyértelmű következménye, hogy a különböző területeken dolgozó felhasználókat más-más folyamatok érintik. Az összes felhasználó igényeinek teljesítése érdekében a Business Central lehetőséget biztosít arra, hogy mindenki a számára legrelevánsabb tartalmat láthassa vagy kezelhesse.
A felhasználók hatékony munkavégzésének érdekében a Business Centralban a felhasználókat különböző szerepkörökhöz (profilokhoz) lehet rendelni, melyek egy része gyárilag megtalálható a rendszerben (pl. könyvelő, beszerző, projektmenedzser), de természetesen új, egyéni szerepkörök is létrehozhatók. Ezen profilok arra hivatottak, hogy a felhasználókat üzleti szerepük, betöltött munkakörük szerint kategorizálják. A szerepkörök segítségével az egyes csoportba tartozók egységes rendszert használhatnak, azokkal a modulokkal előtérben, amik számukra fontosak. A felhasználók szereplőkörhöz való hozzárendelése után a kezdőképernyők elrendezése jelentősen eltérő lehet például egy könyvelő (1. ábra) és egy üzleti vezető (2. ábra) esetében.




A szerepkörök beállításán kívül a Business Central egyéb személyre szabási lehetőséget is biztosít:
1. Személyre szabás funkció
A személyre szabás funkció az egyéni preferenciák megvalósítására hivatott. Segítségével a felhasználók egyéni módosításokat hozhatnak létre a rendszer különböző oldalain (pl. mezők kirakása, sorrend átrendezés, oszlopszélesség állítás). Ezen módosítások csupán az adott felhasználónál jelennek meg, bár a nézetek elmentésére és megosztására is lehetőség van.
2.Tervezés funkció
A tervezés funkció a vállalat egészénél megvalósítandó változásokat kezeli. Hasonlóan a személyre szabás funkcióhoz, ezzel az eszközzel is elrendezéseket, mezőket lehet módosítani, ám ezúttal az egész vállalat számára, hiszen a Business Central a módosításokat egy applikációba menti el. Ezen applikáció kezelésében egy Microsoft partner tud segítséget nyújtani, hiszen az applikáció, a generált forráskódjával le is tölthető, törölhető vagy bővíthető.
Egy vállalatnál számos olyan feladat van, amit csak bizonyos munkakörrel, felelősséggel rendelkezők végezhetnek el, így a testreszabáson kívül fontos lehet, hogy egyes objektumokat ne tudja az összes felhasználó szerkeszteni, vagy egyáltalán megtekinteni. A Business Central rendszerében jogosultságokat lehet létrehozni és kezelni, melyek segítségével az adott felhasználó rendszerben lévő jogait korlátozni lehet. Ennek köszönhetően a rendszeren belül a felelősségi- és hatáskörök meghatározásra kerülhetnek.
A testreszabási lehetőségek használatáról bővebben is olvashat majd a jövőbeni bejegyzéseinkben, így bővebb információkért, illetve egyéb hasznos témák miatt is érdemes követnie a blogunkat.


Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!


A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.
A XXI. században nemcsak elsődlegessé vált az ügyfélközpontú működés és értékesítés, hanem komplexebb karaktert is kapott a minőségi ügyfélkezelés. A megújult szempontrendszereket alkalmazva és a vállalatok sajátosságait figyelembe véve tartható meg a lojális ügyfélkör. A visszatérő, megbízható vásárlók a legfontosabbak a cégek számára, az ügyfeleknek pedig a bizalom légkörének megléte, érezniük kell, hogy értéket és törődést kapnak ott, ahol pénzt költenek.