Business Central személyre szabás
A Business Central egy vállalatirányítási rendszer, melynek nagy előnye, hogy a felhasználók konzisztens és egységes rendszerben dolgozhatnak. Viszont a rendszer felületét számos módon a saját igényeinknek megfelelően módosíthatjuk.
Használata így kényelmesebb és számunkra élvezetesebb lehet. Bár a vállalatunk egységes beállításain, a jogosultságainkon, illetve a szerepkörünkön is sok múlhat, ezeken kívül mi is egyszerűen személyre szabhatjuk a BC felhasználói felületét.
Mutatjuk is, hogyan:
- A szerkesztésre választott oldal megnyitása után a navigációs sáv Beállítások menüpontja alatt található Személyre szabásra kattintunk.
- Gombnyomásra egy új Személyre szabás sáv jelenik meg.
- A kurzorunk segítségével szabadon áthelyezhetünk az oldalon szinte bármit, csupán a kívánt helyre kell húznunk az adott objektumot. Az áthelyezés mellet, elrejtésre is lehetőségünk van. Ezeken felül pedig az egyes oldalakat meg tudjuk nyitni és ott is módosíthatunk a megjelenésen, valamint mezőket adhatunk az oldalhoz.
- Amikor végeztünk a kívánt módosításokkal, a Kész gombra kattintva elmenthetjük azokat.
A folyamat nagyon egyszerű, és természetesen visszavonható. A visszavonás a Személyre szabás sáv Személyre szabás törlése gomb megnyomásával, majd a számunkra megfelelő opció kiválasztásával törölhető. De a módosításokat a Felhasználói beállítások oldalon, a megfelelő felhasználó kiválasztása után, a kapcsolódó személyre szabott oldalak alatt is törölhetjük.
Mindenrről egy rövid bemutató videó:
Küldje el nekünk az elérhetőségét és amint lehet felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy keressen minket a +36 1 204-7730 telefonszámon!
Milyen is lehet az élet CRM-el? Aki még nem használja, annak csak elképzelései lehetnek róla. Talán hallotta ismerőseitől, talán tapasztalta is korábbi munkahelyein, de nehéz lenne változtatni a mostani szokásokon. Összegyűjtjük most, hogy milyen üzleti előnyökkel jár CRM használata.
A mai világunkban elengedhetetlenné vált az ügyfelek megfelelő kiszolgálása, proaktív gondozása, és az ügyfélélmény növelése.
A CRM nem csak az ügyfélélmény javításában, és az ügyfelek hatékony kiszolgálásában nyújt segítséget, hanem növeli a vásárlói elkötelezettséget, hatékonyabbá teheti a belső folyamatokat, a csapatmunkát erősítheti. Hogyan valósítható meg mindez?
CRM üzletágunk vezetője, Garda Kata foglalja össze a CRM rendszerekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati tanácsokat.
Cégcsoportunk hosszú évek óta foglalkozik a Microsoft Dynamics termékcsaláddal. A termékcsaládon belül egyre nagyobb figyelmet kap partnereink részéről a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere, a Dynamics 365 CRM.